123_lutfiye Hanımlar adetim 7 gün gecikti bugün test yaptım ve çok hızlı ve net bir şekilde tek çizgi çıktı, sezaryan oldum 5 ay önce şimdi sezaryen yerim agriyor sizce neden olabilir adet gecikmesi?
AyLinaTekn 123_lutfiye Aynı durumdan bende muzdaribim teste bile güvenemez haldeyim şuan ya bisey varsa diye tırsıyorum benımde bebeğim 5 buçuk aylık
bayankitapkurdu 123_lutfiye ah aylardır korunmamamıza rağmen 3-4 aydır adetim 10 gün geçiyor sonra adet oluyorum ve bir türlü hamile kalamıyorum.
Mzyn1 Korkutmak istemem ama benim ikinci gebeliğimde iki kere test yapmıştım negatif çıkmıştı.bebek iki aylıkken bulantıyla şüphelerle kan testi yaptırdıktan sonra öğrendim hamile olduğumu. Tabi herkeste aynı olacak diye birşey de yok.
Ayduru 123_lutfiye ay İnşallah değilsindir bnm bebeğim de 3 aylık tı çok korkmuştum ama cnm sakın kalmaya çalış stres te regl i geciktirir
123_lutfiye AyLinaTekn ben adet oldum dün, darısı size insalah .senin de bebeğin çok küçük Allah’ım isteyene dilediği zaman versin inşallah