Selma42 Sedarif1903 uykusu olduğu içinde yapabilir. Uykusu var ama gelen süt rahatsız ediyor... bazen benim bebeğim de yapıyor. Ağlamaya başlayınca yatağına yatır bakalim ne yapacak.
killmesarah Sedarif1903 makat çatlağı da olabilir makatin içini bir kontrol edin kırmızı yara gibi bir şey var mi?iyice ayırarak bakmanız lazım. Gazi varsa ikiniyordur. O çatlak yapabiliyor.
killmesarah Sedarif1903 makat çatlağı da olabilir makatin içini bir kontrol edin kırmızı yara gibi bir şey var mi?iyice ayırarak bakmanız lazım. Gazi varsa ikiniyordur. O çatlak yapabiliyor.
killmesarah Makat çatlağı olabilir. İyice aralayıp bir kontrol edin kırmızı yara gibi bir şey var mi. Gazi varsa ikinirken çatlak yapabiliyor.
killmesarah Mükerrer gitmiş kusura bakmayın bizim de çatlak vardı iyilestirince sorunumuz çözüldü. Hiç aklına gelmiyor insanın 😓
killmesarah Sedarif1903 evet halen daha oluyor çoğunlukla gazdan ama çatlağı iyilesince daha yonetilebilir bir sıkıntı haline geldi
Ert15nagi2019 Sedarif1903 benm bebegmde emziiririken ciglik atiyo du kucagimda agliyodu memeyi tutup tutup birakiyodu gazi cok ondan yapiyo bizimki
ZK7492 Sedarif1903 sütünüzün olması onemlı degıl tazikli gelmesını ıstyor olabılır bıberon verdınız mı hc ? Gaz sancısı da gırıyor olabılır bennkıbde aynı
Sedarif1903 ZK7492 sütüm zaten tazyikli geldiği için rahatsı oluyor. 5-6 dk sağdım yine tazyikli geliyor. Ağzı süt doluyor boğulacak gibi oluyor sonra çığlık atıyor
Lavitaebella Sedarif1903 evet ama elinizle ilk tazyik geçene (2-3dk)kadar yapın,makina işine girerseniz kısır bir döngüye girersiniz çünkü makina daha da artırır önsütünüzü.
Sedarif1903 Lavitaebella 5-6 dk sağdım yine tazyikli geliyor üzerime yAtırdım bebeği bende sırt üstü yattım öyle emzirdim şimdi. Ara sıra çektim ağzından dolan sütleri bıraktı tekrar emdi. Napalım böyle böyle emdiricem :(
saziye_14ocak Sedarif1903 süt hızlı geliyorsa midesine kramp giriyodur bi kaldırın gazı çıksın devam edin