Egecim Sedarif1903 2 aylık olmak üzere dün az uyudu uykusuzluktan sallanıyor aöa beş dk uyuyup kalkıyo devamlı memede. Bugün hiç uyumadı çığlık atıp aglıyo memede beş dk emip bırakıyor endişelenmeye baskadım bende. Sizinki ne kadarlık
Sedarif1903 Sedarif1903 Egecim 41 günlüğüz biz. Biraz önce yan yattım onu da yan yatırdım öyle emzirdim sorunsuz emdi fazla gelen kısım ağzının kenarından aktı çünkü. Tazyikli geldiği için emmek istemiyormuş sizinki de öyle olabilir yatarak emzirmeyi deneyin
Sedarif1903 Eymenimmm biraz önce yan yatttım onu da yatırdım sorunsuz emdi fazla gelen kısım aktı ağzının kenarından tazyikli geldiği için huzursuz oluyor demekli
NeclaDefne Sedarif1903 benim ki de öyleydi artık alıştı başını hep yukarda tut arada göğsünden cem nefes alsin
Lavitaebella Sedarif1903 sütünüzün indiğini anladığınız an bebeğinizi çekip tazyik geçene kadar bir mendile falan sağın memenizi. Muhtemelen tazyikten rahatsız oluyor. Başıma gelmişti.
Sedarif1903 Lavitaebella emzirmeden önce sağıcam artık benim bebiş biraz sinirli sabırsız. gerçekten zor bi durum:(
dddy Sedarif1903 benim bebeğim de çok yaparsçdı zor bir durum 🙄 3. Aydan sonra geçti gazı olduğu için
Hatice_basyol43 Sedarif1903 ayni sorun bende de var malesef benim oglumda hem emiyor hem agliyor iki sut cekiyor sonra birden bagiriyor ilk dusunuyodum sadwce biz miyiz boyle diye ama yanlız değilmişiz 🙄
Sedarif1903 Hatice_basyol43 bende yalnızım zannediyordum ama değilmişim. Çok zor bi durum Allah yardımcımız olsun :(
Lavitaebella Sedarif1903 evet ama elinizle ilk tazyik geçene (2-3dk)kadar yapın,makina işine girerseniz kısır bir döngüye girersiniz çünkü makina daha da artırır önsütünüzü.
Sedarif1903 NeclaDefne maşallah ilk ay bizimde kilo alımımız iyiydi bakalım bu ay da öyle olur inşallah canım sağol
Sedarif1903 Gunesdogdu denicem bunları ama sanırım sütğm tazyikli yatarak emzirdim aldı dediğiniz gibi sakinleştirdim teşekkürler ☺️
[silindi] Sedarif1903 her seferinde beş dk sağ canım gün geçtikçe hem tazyiği azalacak hem de emiş gücü artacak problem kalkacak ortadan