Deletedmom47 ya bu sosyal medya internet artık çığrından çıktı geçen haftalarda ek gıda başlama sebebi ile araştırmaya başladım organik beslemekten girdim bu hanımefendiden çıktım her kafadan bir ses çıkıyor bir diyorlar yumurta yemeyin yıllarca herkes hayatından yumurtayı çıkarıyor sonra şaka şaka çok faydalı hergün yiyin diyorlar🤦🏻♀️ Elimden geldiğince herşeyin iyisi olsun istiyorum ama artık bu iş çığrından çıktı şu ıslak mendilde bu var bu mamada şu var şunu sürmeyelim bunu vermeyelim kendime sürdüğüme kadar yediğim içtiğim oğluma kullandığım verdiğim herşeye dikkat edip saatlerce araştırıp eşimle münakaşa yapıp karar vermeme rağmen iyi bir anne olamadım hissi geliyor çok fazla kurcalamaya başladım etrafımdaki insanlar çok abarttığımı düşünüyor bende artık bu şekilde düşünüyorum yani doğru birdir benim bildiğim ama internette o doktor böyle diyor öteki hayır efendim öyle değil böyle diyor sürüklenmeye başladım o yüzden artık kurcalamıyorum şeker tuz kimyasal ve süt muhabbetine dikkat ediyorum sadece hatta doktora aylık kontrole bile gitmiyorum sağlık ocağıyla devam edicem hasta olmadığı sürece yoksa kafayı yiyeceğim şu zararlı bu yararlı doktor şunu deri öteki bunu dedi diye diye🤦🏻♀️