Bu doktor hanımı bende takip ediyorum. Hemde uzunca süredir. Evet kendisi genelde bilimsele dayandırıp öneride bulunuyor fakat profilinde gezince sadece ot yememiz gerektiği kanısına varıyoruz. Bugün vücudumuz için domates biber patlıcan bile zararlı yazdı mesela. Vegan yaşam tarzını destekliyor.kendiniz içinde İnek sütü yerine badem sütü kullanın diyor mesela. Ama badem sütünün fiyatından haberi Yok. Okudukça yazılarını psikolojim bozuluyor 😀