-Yasminnn_75_ ilk 2 ay kucağımda uyudu çok zorlu bi süreçti başka şekilde uyumuyordu. 3.4 ay aynı yatakta uyuduk.Kızım babynestin içindeydi üstüne cıkmayayım diye. 5.6. ay yatagın yanında park beşikte uyudu. 6,5 ayda odasını ayırdım. O zamandan beri daha rahat uyuyur. Gece daha sık uyanırdı eskiden. Belki horluyoruz ona uyanıyordu. Yatakta dönüyoruz ses cıkıo ister istemez belki ona uyanıyordu. Uyku kalitesi kesinlikle cok değişti odayı ayırınca