-Yasminnn_75_
Kızım 16 aylık, en başından beri bizimle aynı odada beşiğinde yatıyor. 2 yaşına kadar da bu şekilde yapmayı düşünüyorum. Hatta durumuna göre bu süreci uzatabilirim de, kendini ifade edene kadar, derdini anlatana kadar ayrı odada yatırmayı düşünmüyorum. Çok küçükler koskoca bir odada yalnız başına yatırmak onlara haksızlık gibi geliyor bana, ebeveynine yakın olması gereken dönemde sırf disiplin sağlamak adına illaki ayrı odada yatsın demek ne bileyim yaa katı bir tutum sanki 🙈 Sonuçta 15 yaşına kadar bizimle yatacak hali yok ve bugünleri de geri gelmeyeceği için tadını çıkarmak lazım 💜🙃