No-name bende en son 2016 da girmistim ama o zaman hic calismamistim kazandim da ama kayıt yapmamıştım 🤦 bu sene yine girmeyi düşünüyorum youtubeden benim hocam i dinliyorum cografya ve tarihten basladim test kitaplarini da aldim her gün en az 1 saat çalışmaya çalışıyorum AÖF okumayi dusundugum icin sadece tyt çalışıyorum (şimdilik böyle düşünüyorum belki zamanla ayt dusunebilirim hic bilmiyorum🤗) oglum firsat verirse bazen 2 saat bazi gunler hic calisamiyorum bakalim kismet