No-name Merhaba kızlar universite sınavına hazırlanmak istiyorum bu yolda bana yardımcı olcak kişilere ihtiyacım var cnkü nerden nasıl baslıcam hic bilmiyorum 😅 lütfen yardımlarınızı bekliyorumm 💕
Momyboygirl No-name bende aynı şekilde bu sene giricem inşallah 2 yıllık bitirmem gerekiyor hedefimi yerine getirmem için çok heyecanlıyım bi yandan da çok korkuyorum ya yapamazsam diye henüz başlayamadım bile ne yapacağımı bilmiyorum demek doğru olur
1ElisBetul No-name ben yks ye girdiğimde 38 haftalık hamileydim😂 şuan çocuk gelişimi lisans 1. Sınıf vizelerime hazirlaniyorum
No-name Momyboygirl ya aynen ben de hic bilmiyorum bilen kazanan basarılı olan arkadaslarımın yol gostermesı cok guzel olurdu 😅
Lonewolf No-name sizin hem tyt hem ayt çalışmanız gerekiyor.Ayt de tarih,edebiyat,coğrafya,matematik çözmeniz lazım.
No-name Momyboygirl dmi cok iyi olcak cnku cevremde ne gerek var diye dusunenler var 😅 2 cocukla 30 undan sonra ıns olur ne dıym ya bı denıycem aklımda kalmasn en azından 😃
Momyboygirl No-name ben daha bugün buna maruz kaldım çok sinirliyim ve ağladım millet artık neye karışmaması gerektiğini bilmez olmuş benim hedefim biraz ağır ama bu yapamayacağım anlamına gelmez bunu düşünüyor olmam bile yapabileceğimin bir umududur
aybarsmomm Merhabalar. Ben hazırlanmıyorumda yardımcı olabilirim. Dershanemiz var. Tyt Ayt Ydt. Bilgi sahibiyim yani kitaplar vs konusunda😊
No-name aybarsmomm ya ne guzel cok iyi olur bnm icin hangi kitaptan calisilmali nabzi siz tutuomssnz solerseniz cok mutlu olurum 🥰
Lonewolf No-name Edebiyat ve Türkçe için kesinlikle Kadir gümüş ve Rüştü hoca öneriyorum.Size garanti soru yaptıracak hocalar bunlar matematikle aranız nasıl? 😊
Lonewolf No-name ama matematikte lazım o bölüm için antrenmanlarla matematik alırsınız o zaman birde Gökhan Özkars hem kitabı hem videolara göz atın.İnanılmaz bir adam 😊