Ennur cnnkrl Çok alakasız ama yazayım dedim görünce benimde aman aman sütüm yok ama humana çay süt yapıyor içer içmez hemen sütün iniyor hissediyosun göğsün dolup şişiyor ve un helvası cidden çok işe yarıyor
Aznurr Ennur bu atak yenımı çıktı ki kimse inanmıuor çünkü,bebek neden aglıyor sorusuna atak döneminde deyince oda ne dıyyolar bide omu çıktı dıyolar bebek karnı açsa altı yaşsa agrısı varsa aglar diyolar kim
Ennur [bilinmeyen] Hazırmı aldın acaba bn evdeki kahvaltılık tahinin üstüne biriken yağı aldım bi kapa koyup doğum yaptığım gün sürdüm göğüs pedinede o yagdan sürüp kapattım ilk başta kızarıp tahriş olmuştu sonra pamuk gibi oluyodu ama sürüp direk çamaşırıma değerse kuruyup tahrişi çoğaltıyordu bu önemli birde göğsünün kahverengi kısmının tamamını vermeye çalış yanlış emzirmekte yara yapıyormuş bi dr videolu anlatımında dinlemiştim inşallah düzelir acısı kötü oluyordur bn ilk başta çok zorlanmıştım yara daha zordur eminim allah şifa versin