damlaozsoy Benimki 4 aydan sonra düzene girmişti yavaş yavaş. İlk aylar anne ile kendini bir bütün gibi hissedip sürekli anneyle olmak isterlermiş.. Gazı kusması bilmem nesi azaldıkça uykular da toparlanmaya başlıyor, zor bir süreç ama zamanla her şey daha güzel olacak inşallah ☺️