Zeynebinannes 300721 2 ay 1 günlük bizimde uyumuyor 2 hafta öncede pek uyanmıyordu niye uyanmıyor diyordum şimdi gördüm günümü 😁🙈 dışarı çıktığımızda bebek arabasında uyuyor diye dışarı çıkıyordum biraz dünle bugün dışarıda da uyumuyor sürekli mız mız 😞
300721 Zeynebinannes uyuşa nie çok uyudu bişeyimi var uyumasa neden uyumaz insani değişik hallere sokuyor tatlışlar dışarda çok güzel uyuyor ama korkuyorum havalar değişik
Zeynebinannes Mlkdr aaah ah yazdıklarınızı okudum da bende öyleydim yapmam dediğim ne varsa şimdiden yapıyorum 😁 bende sallamam diyordum şuan yazarken sallıyorum 🤪 ek gıdaya erken başlamam diyordum reflüsü var doktor inşallah 4-5 ayda başlatır diyorum büyük konuşmamak lazımmış gerçekten 😀
Mlkdr Zeynebinannes Valla bebek sahibi olmadan ahkam kesmek kolaymış 😁 güya bakımlı olup evi her gün silip supurecektim bende haftada bı süpürge tutsam bide duşa girsem dua ediyorum 🤦
Papatyag Nerdeyse 6 aylık olucak benim bebeğim hala daha yarımşar saat uyur gündüzleri, naptıysam uzamadı. Bütün gün özellikle akşam saatleri yatana kadar canım çıkıyor sürekli ağlıyor yorgunluktan uykusuzluktan. Pert vaziyetteyim yemek bile yiyemiyorum 😔
damlaozsoy Papatyag yaaaa🥴 balla bizde mi sorun bilmiyorum sanki alarm var gibi 40 dk dolunca pat kalkıyor akşam kavga kıyamet yatıyoruz bizde
Leylazra damlaozsoy 40 dakika mi 🥲Keşke benim bebede uyusa 40 dakika.En az 45 en fazla 2 saat uyuması lazım.Ve 3 ya da 4 uyku olması lazım.Sizin ki nasıl ve kendi mi uyuyor yoksa siz düzen yapıp yatırıuormusunuz
damlaozsoy Leylazra yani o kadar düzensiz ki eğer o gün keyfi yerindeyse beşiğinde sallamadan kendisi direk uyuyor tabi ki max 40 dakika tık olmaması lazım etrafta, düzen değil ama her uyuduğu saati not errim o şekilde yatıyorum yakın zmanalar😂 eğer huzursuzsa ayağımda biraz mırın kırın ederek uyuyor bu ara uyanıklık süresi uzadı biraz her şeyden kolay sıkıldığı için sürekli gezmek istiyor ne otururken mutlu ne yatarken 🤦🏼♀️
biradamavisi damlaozsoy 3 ay 15 günlük doğduğundan beri uyumuyor gündüz uykusu öok hafif kucakta ve memede uyuyor ama yerine koyunca hemen uyanıyor çok yıprandım yok düzelmiyor da hep aynı gelişimini etkileyecek diye hep üzülüyorum
biradamavisi damlaozsoy bende öyle diyorum sanki çivilerin üstüne yatırıyorum o nasıl bir uyarım yanş hemen gözler apaçık diyorum daldı bu sefer bayağı derin uyuyor yok nerdeee
Leylazra damlaozsoy sabır işi kesinlikle devam edin derim.İlla alışacaktır.Bende yapıcam inşallah çünkü gündüz hep üstümde ilgilen istiyor.🙄
Toprakseyran damlaozsoy senin yine iyimiş benimki uyuyor 15 en fazla 20 dakika sonra yatıyor. 20 dakika yatınca çok uzun uyumuş gibi hissediyorum 😃😬bu arada 4. Aydan sesleniyorum 😊
Mlkdr damlaozsoy bu kadar olur 😂😂 bu bebeler bizi yaslandiracak eşime 3 ayda 10 yıl yaslandim diyorum gülüyor 🥴