laliko35 Anekdot ben hortlak gibi oluyorum atak haftasında neler yaşadığımı anlatmak istemiyorum 😂 en komik yanı eşim dolma yapmıştı adam baktı ki ben artık ölüyorum 😂😂😂
Ela5858 Muhallebı olmaZ mama yanı devam sütü vermenız gerekır uyumadan once verın 90 120cc uzun uyusun aptamıl yada hiip olabılır
ecemm-6161 Anekdot geciyor KUZum boyke kalmıyor bazı bebeklere kısa bazılarında bu dönem uzar değişiyor
1prensAnnesii Anekdot muhtemelen aciktigi için kalkıyor benim oğlumda öyleydi tavsiye üzerine gece muhallebisi yedirip yatırdım ve sabaha kadar uyudu şimdi her akşam yatmadan önce mutlaka biseyler yediriyorum
1prensAnnesii Anekdot ben muz,ceviz,bebe bisküvisi, süt,(yaşına göre yoğurtta olabilir) bir tatlı kasigida pekmez koyuyorum severek yiyor
Busra-tykn laliko35 ne kadar dgru orda yazan atak içi acaba bn yazıyorum 1 aylık atak haftasından bahsedıyo bana ya haftaya 4 ayına gırcek kızım gecelerı saat bası kalkıyor ya
laliko35 Busra-tykn bebeginiz mesela ayın 1inde doğdu ama reglinize göre 15inde doluyor 9 ay 10 gün ayın 15i diye doğduğunu hesaplanmasi gerekiyor
laliko35 Busra-tykn benim son reglimin ilk günü 10 eylüldu arama motoruna google gebelik hesaplamaya girince bebegin doğum tarihi 17 haziran görünüyordu ama 9 haziranda doğdu atak haftası 17 hazirana göre hesaplanıyor