Bebegim 5 ay 20 günlük geceleri emmeye kalkardı ama emer uyurdu suan o kadar çok kalkiyor ki emmeye ben sayamıyorum sayısını ve emine yatağına koyuyorum 15 20 dk sonra yine mizirdanmqya başlıyor emzirmezsem ağlamaya dönüşüyor bu . Sadece anne sütü aliyor gun içinde azar azar ek gida veriyorum qcaba gece acikiyormu diyorum gece mamasi veya gece muhallebi si versem durum birazcik ta olsa düzelir mi ki yada bunun sebebi ney qcaba uykusuzluktan bittim