Yunusemreveannesi oğlum 7 aylıkken hamile kaldım. Hamileliğim de de 7 ay emzirdim sonra sütüm kesildi zaten. Mama ve ek gıda gittik. Doğum yaptım. Şuan oğlum 17 aylık kızım 39 günlük. Kızımı emzirdipimi görünce bazen geliyor oğlum onu da emziriyorum. Bir sorun yaşamadık.. Sadece düşük riskin varsa emzirmemelisin diye biliyorum ben.