Vallahi benim kızım 4 aylıktı hamile olduğumu öğrendim kesmedim doktorlarda bişey olmaz dedi kızımı emzirdim Doğuma girdim şimdi masallah ikiside sağlıklı bir sıkıntı çıkmadı. Çok karşı çıkanlar oldu korkutanlar oldu kızımın kan değerlerine ciğerlerine gelişimine bile baktırdım hamileyken zehirlersin dediler diye ama şükür ki şimdi büyüğü 2 küçüğüm 1 yasında 😊😊🥰❤️