Ben günde en az 3 litre su içtim,humana çayı içtim ve kimyon tükettim en önemlisi bebeğim istedikçe sürekli emzirdim gece gündüz demeden emzirin ve stres yapmayın bebeğinize odaklanın en güzeli bu olacaktır. Ayrıca sütün göğsünüzden akmasına gerek yok akmıyor olması sütünzn az olduğunu göstermez. Herkese sağlıklı günleri bebekleriyle ❤️