cansuakyz Ama sağmadan çok anlaşılmaz diyor bütün uzmanlar. Çocuk doyuyor mu ona bakın bence. Ayrıca ilk başta tazyikli gelmiş bebek içtikçe ne kadar gerektiğini vücut anlayıp ona göre salgılamaya başlıyor 3-4 ayda da oturuyor artık. O yüzden de mama vermeyin bence diyorlar çünkü vücudunuz ona göre ayarlıyor ve bu aylarda oturuyor o bilgi. Sağmaya göre bakıp kafaya takmayın derim ben.
Bol su için, yeterince dinlenmeye çalışın. Dereotu, incir, hurma, ceviz/fındık, helva, tahin, yumurta bunlar sütü iyi etkilendiğini duyduğum besinler.
Rezene ve anason hakkında bir kaç çocuk doktoru karsinojenik olduğunu söyledi bilemiyorum.
Ama en en önemlisi kesinlikle bol su, dinlenme, özellikle stresten tamamen uzak ve huzurlu olmak, bebekle bol temas.