denizalbinannesi Merii68 1lt bımden sut alıyorum actıvıa yogurttn 1 tatlı kasıgı maya yapıyorum o sekıl mayalıyorum cokta guzel oluyor
Zeynep7kp Merii68 annemde ev yoğurdu vardı ondan bir kase aldım ilk mayanız ev yoğurdu mayası olunca daha doğal ve güzel oluyor