Merii68 Anneler merhaba, aranızda bebeğine activia ve marketlerde satılan günlük pastörize sütle yoğurt yapan var mı? Bu ikiliyi çok duydum ama activiadan emin olamadım
denizalbinannesi Merii68 1lt bımden sut alıyorum actıvıa yogurttn 1 tatlı kasıgı maya yapıyorum o sekıl mayalıyorum cokta guzel oluyor
Selin123 Ben ilk yoğurdumu pınar organikle mayaladım. Sonrasında kendi yaptığım yoğurttan 1 tatlı kaşığı her seferinde ayırdım ve o şekilde devam ediyorum
Oykukrty21 Merii68 ben bi iki kere denedim olmadı vazgeçtim sonra marketlerde probiyotiklrr var toz halinde ondan aldım en son bi kere mayaya karıştırıyosunuz sonra devam
Selin123 Merii68 Gayet güzel oldu, bu arada maya olarak pınar organiği kullandım. Süt olarak çiğ süt alıp kaynattım yani marketlerde ki günlük sütlerden değil
Zeynep7kp Merii68 annemde ev yoğurdu vardı ondan bir kase aldım ilk mayanız ev yoğurdu mayası olunca daha doğal ve güzel oluyor
Merii68 Selinglr bende activiayı çok duydum ama genel olarak o yoğurdu diyet vs kullanıldığı için pek emin olamadım
alvisinannesi Merii68 e bebekten aldım bende mayayı toz halinde çok güzel tuttu. Ters çevirdiğinde dökülmüyor 😀
Merii68 Selin123 çiğ süt sürekli bulabileceğim bir yer olmadığı için günlük marketteki sütlerden mayalamayı düşündüm bende