Kubrardvan Bebeğimi 3 buçuk aylıkken sünnet ettirdik , tecrübelerime dayanarak diyorum ki ya 3 aydan önce yaptırılsın ya da çocuğun aklı erdiğinde büyüdüğünde, bebeğiniz 14 aylık zaten yenidoğan sünneti zamanı geçmiş şimdi bu riske girmeyin bence, genel anestezi iyi değil küçük oldukları için lokal olsa onu anlayacak kadar aklı ermiyor ama travma yaşayacak kadar farkında oluyor. Hele ki ebeveynin çocuğun yanında girmesine izin verilmediği durumlarda. Benim bebeğim bile durmadan ağladı yabancıladığı için, yetişkin insan bile tedirgin oluyor ameliyathaneye girerken küçücük çocuk ne yapsın. Yaptırmayı düşünüyorsanız anne , baba yanında olmadan yaptırmayın, bunu önceden sorun, son anda siz giremezsiniz deyip çocuğu çığlık çığlığa almasınlar😞