Kizimmmmm3434 evet söylediğiniz gibi kokusu biraz daha ağır diğerlerine göre bide evolviyaya geçtiğimden beri bebeğimin kusmuğu kokmaya başladı ilk başlarda üşüttüğünden dolayı sandım ama mamadan çünkü farklı mama yada anne sütünde kokmuyor, Bence içeriğindeki diğer vitaminlerden olabilir, ama çok memnunum bebeğim çok severek içiyor ve çok yarıyo 🤗