Anneyim_anne kaşık maması kullanabilirsiniz. Aptamilinkiler şeker ilavesiz gayet iyi. İçine meyve ekleyebilirsiniz. Ayı da müsait çünkü bebeğinizin. Sütlü olanları su ile yapıyorsunuz. Sütlü diye yazmayanları anne sütü veya formül mama ile. Formül mama ile yapıp içine meyve katabilirsiniz. Etkili olur. Aptamilin 7 tahıllı elmalı kaşık maması kilo aldırması güzel, içine muzla çok güzel oluyor özellikle ☺️