Tiredmomy doğduğun beri kitap okuyorum , nerdeyse 1 yaşına kadar doğru düzgün yemek ev işi yapmadım o uyuduğunda yapabildiğim kadar , sürekli konuştum evde tv açık değil yeni yeni açıyoruz baktık çok ilgili tv ile kapatıyorum bir şey izlediğinde de yemek yerken özellikle ,izlediği şeylwri anlatıyoeum sorular soruyorum vs. Ben bunları yapıyoeum 20 kadar kelimesi ( kelime , hayvan sesleri ) tüm komutları alıyor ve uyguluyor, tam nir taklitçi kuş her şeyi taklit ediyor . Ama en çok kitapların faydası var gibi ben öyle düşünüyorum. Her bebek farklı bazen bebekler anladıkları halde bile isteye komutları yerine getirmiyor .Usanmadan anlatın bir gün öğreniyoelar mutlaka ☺️