Seda23Yusuf ben normalde Başkent Hastanesi’ne gidiyordum takib im oradaydı eşimin anlaşması doğuma 2 hafta kala değişti. Doğum başlayınca acile gittim öyle orada yapabilmistim. O gün doğumhane de nur gözde kulhan varmış çok memnun kalmıştım çok tatlı bir doktordu. Siz kime gidiyordunuz