Zeynep11 Ecemunurannesi bazıları eriyen Dikiş yapıyor bazıları da normal Dikiş. Normal Dikişten çok korkuyorum 😑
Beyzaa12345 Zeynep11 yok canım öyle bişi 12 14 cm genellikle. Arkadaşım bana fotoğraf atmıştı baya da yukardaydı dikişi
Saziyersin Zeynep11 izmir cogli devlet hastanesi ben tüm kontrollerini de orada yaptırdım suan cocuk doktorumuzds orada tek sorun numaralarını vermiyorlar onun haricinde ilgi alaka doktorların yiydi
RainOverMe Küçük bir şehirdeyim 15. Gunden sonra saglık ocagında dikiş aldırdım, ip çektiler🤪 dikişlerm bir karış belki azıcık daha uzun bile olabilir, fazla kesmişler karnını diyenler oldu😅 umarım iyi dr a denk gelırsınız🙏🏻🌺
asli_gulmina Zeynep11 ben kayseri de doğum yaptim şehir hastanesi sağlıklı olun da zaten kucağına alınca tüm ağrılar sancılar bitiyor inşallah kolaylıkla ağrısız sızısız geçer doğumun sağlıkla kucağına al bebisi
Sevah Zeynep11 evet Anadolu yakası imkanın var ise direkt git kuzum belden uyuşma lıda yapıyor benim genel oldu bir türlü bulamadı anestezi uzmanı