aminegunes24 Birnazz buhar yap odaya canım ben ilk bebeğimde buhar makinesi aldım kızım 3 yaşında oğlum1 yaşında hala kullanırım grip olduklarında çok rahatlatır seninde ilk bebeğinse bir tane al derim