Zehraoztrk ben 65 ile hamile kalıp 98 ile doğuma gittim🙈 doğumdan sonra 3. Ayımda regl olmaya başladım. Ve kilo vermeye karar verdim. Regl olunca vücudumun şişkinliği ödemi felan daha kolay gitti diyebilirim. Şuanda oğlum 9.5 aylık ben 6.5 ay da 22 kilo verdim. Hedefim 70 ve aşağısına düşmek. Kilo vermeyi kafaya taktığımda az kilo verdiğimi gördüm. Ama kafaya takmadığımda kilolarım daha çabuk gitti. Evde leslie ve spor yaptım. Mekik çektim. Yeme ve içmeme dikkat ettim. Tarçınlı Türk kahvesi içtim göbeğimdeki yağları atmak için faydasınıda gördüm. Kilo verdikçe mutlu oluyorum. Tabi oğlum da bu aralar çok hareketli onun peşinde daha çabuk kilo veririm. Bide yürüyüş en önemlisi