Zehraoztrk 85 ile hamile kaldım. Doğuma girdiğimde 95.Doğumdan sonra 88e düştüm.Doğumdan sonra veririm dedim ama asla veremiyorum çünkü bebekle ilgilenirken doğru düzgün yemek yapamıyorum elime ne geçerse onu yiyorum doymak için kilo alarak gidiyorum bu şekilde. Emzirmek zaten inanılmaz acıktırıp susatıyor. Bilmiyorum kendime çeki düzen vermem lazım artık bunun sonu iyi değil.