MotherOfTheSun Hangi yönteme geçiş yaparsan yap, pes etme kararlı ol.Bu pışpış olur,emerek uyutma olur,kucakta eee ııı olur,beşikte veya pusette sallama vs olur hiç farketmez kararlı ol.
yalnı tavsiyem ayakta sallama olayına girme,kiloları artınca bacaklarda dizlerde derman kalmıyor.
Benim kayınvalidem eşimi çarşafta sallayarak uyutmuş büyütmüş ve en büyük hatamdı der.Çünkü ilk bebeğiymiş ve annesinin lafıyla bi başlamışlar 3 sene çarşafla uğraşmış.Haliyle tek başına da uyutamıyormuş ille bi 2. İnsan lazım. Sinir.Çaresiz kaldığımız bir akşam bana da önerdi ama reddettim inatla.
Bebeğinin uykusu,bakımı,yemesi konularında kimseyi karıştırma derim.Fikir al ama uygulama olayına kendin bak.Sonra biz çekiyoruz böyle.
Benim bebeği kucakta sallamaya alıştırmışlardı. 3,5 kg bebeyle sorun değildi de 6kiloyu geçtikten sonra kolik zamanlarında çile oldu kollarıma. 4 gece filan ağlasa da durmasa da sık uyansa da inat ettim,pes etmedim. Pusete koydum ileri geri yapa yapa ninni söyleyerek uyuttum.Ve alıştı.Bi kaç gece zorlandım ama en azından kollarım kopmuyor.Puseti her yere götürebiliyorum hem de bu yöntemle dışarda da uyuyor.Bana böylesi kolay geldi.
Bir de uyku öncesi ya duş aldırırım ya elini ayağını yıkarım.Bodysi değişir tulum giyer.Tulumları sadece uyurken giyiyor.pusette sallarken başına müslin koyuyorum sarar gibi hafif.Loş ışık filan.Bizim “artık uyku vakti,uyucaz” rutinimiz böyle her akşam 9da