Asmin12 MotherOfTheSun alışmış ozaman bend3 kızıma hamak aldım hem kullanışlı her yere götüre biliyosun hem uykularıda uzadı benim kızımda 5 ay 13 günlük
Asmin12 MotherOfTheSun internete paşa hamak yazın gercekten baska hiç bakmayın 199 lira hepsi burada da
Erdemim Shsh bizde aynı şeyi yaptık 😅😅 besigin demirine pike gerdirdim. Onu bile anlıyo benim oğlum yine de uyuyo şükür ki. Ama neler neler denedim inşallah sallanmayi biraktirabiliriz bir şekilde çok zor böyle
Busra38 MotherOfTheSun sallama pispisla aglar basta hemde cok aglar ama 1hafta sonra alisir iki uc gun sonra pes etmiyceksen yap bunu yoksa bosbosuna aglamis olur okdr. Bende ayni durumu yasadim kulagini pispislayip kasiyla burunusunu masaj yapa yaapa bir hafta sonra alisti simdi oyle yapmazsam uyumuyo ama sallamaktan daha iyidr
Duruduygu MotherOfTheSun aynı dert bende de var hayır sabaha kadar sallarım yorgunlugumu hadi diyelim evde tek olunca bir tutturuyor agla agla kimsede yok sallayacak bende bu konudam bunalımdayım ... söyle dene iyice yor müzik acıp kucagında omzuna yatırarak bir dene ben 2 gündür bunu deniyorum yine aklı çarsafta ama napim unutmuyolar ya
MotherOfTheSun Duruduygu valla kayınvalide alıştırdı bende uyutamıyorum anne gel diye arıyorum altlı üstlü oturuyoruz önceden beyaz gürültüde uyuyodu çarşafa alıştı artık oda kar etmiyo eşimde hiç sevmiyo sallamayı ağlayınca mecbur yardım ediyo
Defne07 Duruduygu ebebekte satılan bir hamak var 300 lira ama ben letgodan 130 liraya aldım. Onda uyuyor iyice daldıktan sonra da yatağa koyuyorum. Acayip rahatladım yoksa kucağımda uyuyordu ya da çarşafta sallanarak. Ama evde başka türlü de kurulabilir eskiden annelerimizin yaptığı beşikler gibi.
Oglsm Cnm benimki 2 aylık kayinvalidem alsitirmisti benmde simdi 10 gundur ayaga uğraşıyorum . Agliyor gonlunu yapip geri deniyorm agliyor yine alip.susturup.deniyorum yavastan alisiyor sende dene
Duruduygu Defne07 bakım bir ozamam e bebege hamak yazım bakım nasıl birseymis.. internten bakıyorum bebek hamagı var da asma işimi çözemedik
ruzgar11 MotherOfTheSun ahhh ki ne ahhh. biz de yasadik o durumlari. anneme sallama aliscak dedim sen gidince ben napcam dedim dedim dinletemedim. once ayagimda salladim sonra onu da biraktim odada gezerek kucagimda uyutuyorum sonra besige yatiriyorum.ama yaklasik 45 dk mi aliyo valla. kendiliginden uyuyan bebekleri uzmeyin anneler 😊
yenibiranne MotherOfTheSun ben hamak la çözüm buldum 1 yaşında kaldırdım hamak sallamakta kolay değil kilo aldıkça birde hızlı salladıkça her gün kol ağrısı olur. En iyisi hamaga alıştırın sonra bırakır
Erdeminannesi1 MotherOfTheSun ah ahh hamak aldım olmadı ayakta denedik olmadı neler yapmadım 2.5 aylık olduk en son odada duvarları deldiiik kurduk salıncağı ama inanır mısın elde sallarken gece daha çok uyanıyordu😊şimdi emip uyuyor çok ağladığında salıncağa gidiyoruz uyuyor yerine yatırıyorum..bende eşimde böyle büyümüşüz hala endişeliyim bu konuda🤭yani diyeceğim o ki sabır😊
PembeAda MotherOfTheSun Bebecco Biuyku Otomatik Beşik Sallama Aparatı benim bebeğim de sallanmadan durmaz kolik alerjik bir bebek ama bu aparat kesin çözüm Allah razı olsun çıkarandan o kadar rahatlığa kavuştum ki anlatamam