Merve-miray SinyorinA Ben çok direndim. Ayakta sallamamak için ve başarmıştım 😂😂 Gaz sorunu o kadar gıcık bişey ki. Allah bebeklere yardım etsin
SinyorinA Merve-miray amiinn 🤲 cok iyi yapmissin yapabiliyorsan zaten baslarda direnmek en iyisi ben yapamamistim 😬
Susumimi Doğumdan önce göğüsleriniz için kesinlikle birşeyler yapın krem sürmek, gümüş kapak kullanmak gibi. Hayatımda yaşadığım en büyük acıydı ve benim için çok travmatik birşey oldu emzirmek malesef ki
Nihalllll Susumimi benim burdaki tavsiyem hamileyken emzirme yöntemlerini mutlaka öğrenin şunu sakın unutmayın doğru emzirme yöntemiyle göğsünüz yara olmaz. Bebeğiniz meme ucunu değil genişçe emmelidir bu sayede acı olmayacak.
Eelcinn SinyorinA benim kızım 3 gün sonra iki aylık olacak . Çok gazlı bi bebek. Son bikaç gündür yatakta uyuyor öncesinde hep kucağımda uyuyordu. Gece uykularımız max 3 saat. Onda da uyanınca emmek istiyor. Hep 3 saat mi olacak acaba 😄
nilimsi Eelcinn inşallah en kötü 3 saat olur. 4.ayda uyku gerilemesi var diş çıkarma belirtileri var saat başı kalkıyor 🥺
Saricivciv Eelcinn 10 aylik kızım 3 saatte bi kalkınca oh be iyi uyuduk diyorum söyleyeceklerim bu kadar 😃
sincapinannesi Hilalse bence biz alıştırmıyoruz bebekler tercih ediyor 🙄 yani ben doğduğundan beri hep bıraktım emdikten sonra ama hiç uyumadı ve alışmadı da bırakmaya.. memede durursa uyuyor yoksa yok
Moonlightttt sincapinannesi bence de biz alistirmadik. Hele bir de benimki meme+kucakta uyuyor ben uyuyor koyduğum gibi uyanıyor ben mi yaptm bunu 🙄🤭😅😅
nilimsi Zaten 5 6 ay kullanır onun için o kadar para vermeyeyeyim diye ev tipi ana kucagı almadım tabiri caizse köpekler gibi pişmanım. Mutlaka alın. Hiç bir işimi yapamıyorum sürekli kucagımda olmak istiyor. Bir de kucagımda uyumaya alıştı onu nasıl bırakcam bilmiyorum 5 aylık 7 kiloyu geçiyor kollarımı söküyor artık tospiim. Siz alıştırmayın
idilolo İlk günlerde sakin olun, uyumaya çalışın, süt işçisi gibi hissetmeniz normal geçecek, memelerde acı da geçecek.
Bahri2020Beren2021 SinyorinA 18 aylik ve 36 günlük bebeklerim. Hem tecrübeli hem de yeni anne olarak söylüyorum bebeklerinizi kendi yatağında uyumaya alıştırın. Bir şarkınız olsun o şarkıyı söyleyip ayna karşısında dans ettirin o şarkiyla uyutun açıp dinletin benim bebegim sarkisini duyunca hemen sakinleşiyordu :) şarkimız arkadaşık eşek :) mükemmel olmaya çalışmayın başkalarıyla kendizi kıyaslamayın özellikle instagram annelerinden uzak durun silin hepsini kendizi yetersiz hissettirmelerine izin vermeyin. Bebeklerinizi cok cok kalın giydirip bunaltmayin terletmeyin siz nasıl giyiniyorsanız o şekilde giyinsin soğuklarda sizden 1 kat fazla. Üşümek değil ama terlemek hastalandırıyor maalesef.
Nslhnsvvl Bahri2020Beren2021 zorlanıyor musunuz arası çok az bebeklerinizin? Benmde 8 aylık kızım var bazen beraber büyürler düşüncesi kafamı kurcalamıyor değil
Tazeeanneecik Salllamaaaayın arkadaşım sakın sallamayın salllamak isteyen olursa da koşarak uzaklaşın ordan ! 🙄 gerçekten söylüyorum bir alıştılar mı gidiyor şuan bir yaşında hala sallıyorum ben yandım siz yanmayın😂 sallamayın kuzular bacılar sallamayın😂❤️❤️
AyLinaTekn Uyutmak için kucakta gezdirmeye kesinlikle alıştırmayın.Biz babamızın mağduruyuz 😒Gezdirmeyince ağlama krizi istediğini yaptırma ve uyumamak için direnme baya problem oluyor haliyle biz annelerin herzaman halimiz olmuyor 😔 hele sezaryen doğum yaptıysanız bebeleri sürekli kucakta taşımak kaçınılmaz bel ağrısı yapıyor😑
anneyimm82 Meym_adbl benim bebeğimde 49 günlük 21 ağıstosta doğum yaptım sezeryanla. Sizin bebeğiniz geceleri deliksiz kaç saat uyuyor biz iki saat üç saat en fazla. Ama biz çok gazlı bi bebeğiz. Sabaha karşı çok sık uyanıyor gaz sancısından. Bide bu arlar gündüzleri uykuya hiç dalamıyor sürekli sallayarak uyutuyorum ama dalmıyor. Sizde durumlar nasıl
Duyguss21 yaseminoztrk herkes ayakta sallamaya alıştırmayın demis 4 ay 21 günlük bebegim var nereye gitsem aaa ayağında sallasana bunu rahat edersin alıştır diyolar şaka gibi😂
yaseminoztrk Duyguss21 salladığın da bırakınca uyursa yine iyi ama, benim kızım 7 ay 26 günlük ve yalnızca salladığım müddetçe uyuyor 😬 bacak ağrısından yere eğilip doğrulamaz, merdiven çıkamaz oldum daha 22 yaşında romatizmalı yaşlı teyzeler gibiyim 😂
Susumimi Nihalllll malesef ki herşeyi doğru yapıyordum o da çok güzel alıyordu ama dayanılmaz acılar yaşadım yara olmamasına rağmen
Nihalllll Prematüre bebeği olan ve sezeryan doğum yapmış bir anne olarak İlk 40 gün bebeğinizle bitişik yaşayın diyorum. her ağladığında meme verin. Ağlamıyorsa iki saatte bir mutlaka verin. Sütünüz bu 40 günden sonra onun için şekillenecek ve göğüsleriniz terbiye olacak 40 gün sonunda artık uyandığında ve ağladığında emzirirsiniz. Mama verirseniz bebeğiniz göğsünüzü emmeyecek ve dolayısıyla süt üretimi olmayacak. Kendinize güvenin. Bakın bunu şöyle açıklayayım. Göğsünüzden 30 cc süt çıksada siz iki saatte bir ya da sürekli emzireceğiniz için 24 saat içinde 12 saat emrdiğini düşünürsek 360 cc günlük süt yapar bu yenidoğan için normaldir. karnı doyacaktır ağlaması gazdan olabilir hızursuz olabilir karanlık ortamdan ışıklı ortama geçti seslere alışkın değil ondan. Sütünüz gelmez değiş gelir yeter ki sık emzirin ve mutlaka youtube dan emzirme tekniklerini izleyin. Ben önüme yastık koyup bebeğimi yatırdım sağ göğsümü emzireceksem sağ elimle göğsümü destekledim. Sağ emzirirken memeyi Sol elle tutmayın. Rahat olmuyor. Bol du için bebekler uyuyunca da dinlenin. Bol emzirmeler güzel anneler. Bebeğinizle aranızdaki güçlü bağa inanın
Nalan96 Nihalllll 40 gün sonra 3 saatten fazla uyurlarsa yine de uyandırmayacak mıyız bir de ilk 40 gün bebeğinizle bitişik yaşayın demişsiniz ya herkes yok kucağa alıştırmayın yok memede uyumaya alıştırmayın diyor ne yapsın çocuk öyle sakinliyor anca gazdan dolayı sizce yanlış mı bunlar ilk 40 gün?