Merhaba kizlarr benim oglum 18aylik ama yeni anne olanlar bizim yaptığımız bazi hatalari yapmasin istiyorum çünkü ileride cok cok zor oluyor bunlari duzeltmek sahsen ben hâlâ duzeltemedim 🥴
Mesela bence bebeginiz 2 aylik olduktan sonra gece beslenmesinde kilosu gelisimi vs iyiyse kesinlikle beslemek icin uyandirmayin birakin uyusun acikinca uyanir zaten ben 4 aya kadar 2 saate bir uyandirdim hâlâ genelde 2 saat en fazla 3 saat uyur uyanir emer surekli 🤦♀️
Ikinci olarak benim en en en en istemedigim sey bebegimi ayagimda sallamakti vee evet suan hâlâ ayagimda salliyorum bebeklerin alismasi cok kolay ama bazi seyleri birakmasi cok zor oluyor eger imkaniniz varsa sallamaya alismasin bebeginiz 3 aya kadar sallasaniz da sonrasinda sallamadan uyumayi ogretin sonrasi cok cok zorr.. benim nacizane tavsiyelerim bunlarr
Sizin Yeni Annelerimize tavsiyeleriniz neler ?