Mihranimmm kız çocuklarında 3 ve 6 yaş aralarında oedipus dönemi görülür canım. Bu psikolojik bir şeydir ve her kız bebeklik döneminde yaşar . Bu seni sevmediği anlamına gelmiyor. İnsanoğlunun fıtratı böyle o yüzden bunları kafaya takıp kendini üzme. 6 yaşından sonrada size düşkün olacaktır. Keyfini sürün sadece . Evlat en çok anayı sever. Sadece şimdilik geçici durum. Oedipus dönemini detaylı araştırırsanız o zaman anlarsınız kızınızı.