Kizim az önce uyandı, iyi hoş uyansın. Baba diye başladı ağlamaya, babasını kaldırmaya çalıştım 10 dk kalkmadı bizimki de bastı yaygara. Her neyse en son söylene söylene kalkti. Kaynanamgildeyiz gece gece kizim beni istemiyor, terlemesi üstünü babası giydirecekmis , çorabını babası giydirecekmis bana ağlıyor. Hem kaynanamgilin böyle görmesi hem de kizimin böyle yapması bana kendimi çok kötü hissettirdi. Kizim bunu çoğu kez yapıyor beni sevmiyor mu anlamıyorum neden böyle. 19 aylik oldu bu arada. Ayrıca babasına da çok kızdım, söylenmesine kalmamasına.tavsiyelerinize ihtiyacım var