ftmgz sizi ince düşüncenizden dolayı kucaklıyorum. Kim ne derse desin yok süreç yok etik değil. İhtiyacı olan bir bebek için öyle bi kampanya başlatılmıştı ki böyle anne sütü için çok çok duygulanmıştım. Keşke elimden gelse az da olsa ben verebilseydim demiştim. Çok hassas bir konu bana göre. Allah hayrınızı kabul etsin