Eylosunannesi Merhaba sevgili anneler, Kizim 4. Ayini doldurdu, bugun kontrolümüz vardi gelisimi iyi oldugu icin doktorunuz yavas yavas tadimlara gecebilecegimiz soyledi. Sizler bu gecis doneminde neleri nasil yaptiniz, yardimci olur musunuz?
Annisno Eylosunannesi ya bende bunu merak ediyorum yoğurt dışında ne verilebilir. Daha çok minik havuç püresi için vs
Beyzacoskunnn Eylosunannesi bizde Pazartesiden beri tadım yapıyoruz ben armut püresiyle başladım sonra yoğurt bugünde kabak haşladım biraz sulu bırakıp içine bi ölçek mama kattım bir iki damlada zeytinyağı öyle yedi
Melsbahar Eylosunannesi canm ben hippp mamasi kullaniom 4 ay kik hippi püresi var ondan veriom ta ki 5 buck olana kadr suna korkuom yaptıklarım boğazından qecmex die kisa surekli hipp meyve purelerini veriom
Leylaa_ Eylosunannesi bu gün bende tarhana çorbası verdim ama bizim ki baharatlı değil Kahramanmaraş taranasının bol yoğurtla yapıyor zaten yağsız yüzünü buruşturdu 😂 tadına alışamadı ama minik minik 3 kaşık yedi zorlamadım
Eylosunannesi Annisno yogurt sonra dedi, havuc, kabak deneyelim dedi ama nasil yapilir nasil vericem bilemedim 🤦🏻♀️
Aslmra80 Annisno püre için erken ilk 3 gün yoğurt sorna çorbalardan çok az tattirabilirsinjz bence çok erken baslamyin
Eylosunannesi Gamzetsn baslamadik henüz, yarindan itibaren yavas yavas tadima gecelim kabak, havuc ara ögündemeyve deneyelim dedi
Eylosunannesi Beyzacoskunnn mama yiyip ara ögünde mi meyve yedi canim, saatleri nasil ayarladin mesela 🙄
Eylosunannesi Melsbahar bende hipp combiotic kullaniyorum canim, hazir püre ver demedi bana 😳 kabak, havuc ve meyve deneyelim dedi
Beyzacoskunnn Eylosunannesi şuan sadece 1 kere ara öğün olarak veriyorum 3 gün kuralına uyarak saat 2 den sonra ne zaman uyanırsa o zaman mamadan önce veriyorum ama çok sabırsızlanırsa az bişey mama verip sonra devam ediyorum en son kalan mamayla devam ediyorum kızım su içmiyordu ek gıdaya başladığımızdan beri yedikten sonra su içmeye başladı
Melsbahar Eylosunannesi banada ver demedi ama ben kullanıyorum bu 1 ay kullanmayı düşünüyorum yoqurta veriom ew yoqurtu
Eylosunannesi Beyzacoskunnn benimkide 40’indan sonra sürekli mamayla beslendigi icin doktorumuz su verebilirsin demisti cani isteyince güzel iciyodu arada midesini bulandiriyodu ama suan masallah suyu seviyor
Kado87 Ya 4 ay coook erken ya butun proflar 180 gun tamamlaninca diyor doktorunuz nasil 4 ay dedi anlamadim. Bence sutun varsa 6 ay emzir ek gidaya illaki gececeksin zaten..
Eylosunannesi Kado87 maalesef emzirmiyorum canim, nerdeyse 15 günlükten beri mama ile besleniyor. Gelisimi genel hali cok iyi ara ara denemeye baslayabilirsin 6. Ayi beklemeye gerek yok dedi
Beyzacoskunnn Eylosunannesi 2 aya kadar su içti arada mama veriyorum diye mamadan sonra veriyordum sonra hiç su içmemeye başladı veriyordum tiksinir gibi bakıyordu ama ek gıda su içmesine işe yaradı dediğim gibi yoğurtta dişleri kaşınıyor onu rahatlattı biraz
Eylosunannesi Beyzacoskunnn kizimin da damaklari cok kasiniyor ellerini bogazina kadar sokuyor resmen, masallah bebeginize su icsin su hayattir ☺️
Beyzacoskunnn Eylosunannesi 😊 yoğurt denerseniz ilk önce dudağının üst kısmına deydirip biraz bekleyin alerjisi varsa hafif kızarır öyle anlarsınız ve bence erkenden başlamaları güzel bişey yemek seçmezler belki ☺️
Eylosunannesi Melsbahar yogurt dene derse bizde süt alip kendimiz kücük cam kavanozlara tek kullanmalik gibi yapacagiz insallah, en sagliklisi