Muj-91 bende zaten meme bıraktırmayı denedim demedim ki memede uyuma alışkanlığını bıraktırmayı denedim bir kaç sefer ciddi girişim sağladım ama eş desteği de önemli.. Ve devamlı olmanız lazım bu süreçte birkaç gece çok ağlıyorlar.. Yan destek verip belki pat patla o şekilde uyutmanız ve ne kadar ağlarsa meme vermemeniz gerek ben yapamadım 1 saate yakın ağladığı oldu eşim en son yeter dedi ve doktorumuza danıltık 2 yaşa kadar bu şekilde 2 yaşında bırakacağız şeklinde konuşunca bende akışına bıraktım