Selam kızlar. Kızım 8 buçuk aylık. Doğduğundan beri hiç sallamaya alıştırmadım. İlk zamanlar emziriyordum, omzumda ya da göğsümde uyuyordu. Sonra bir ara yanına uzanıyordum emzikle birbirimize sarılıp uyuyorduk. Sonra kendi kendine emziği bıraktı. Çoğu zaman memede uyuyor ama bazen emiyor sonra dönüp uyuyor, bazen hiç emmeden bir o yana bir bu yana döne döne uyuyor, bazen birbirimize dönük o suratıma dokunarak uyuyor. Ama genelde memede. Birkaç kerede ninni söyledim de uyudu. Şimdi kızım memede uyumaya mı alışmış oluyor?