MDG_ ben g5 e gidiyorum, 6 seans gittim, kaldı 2 seansım. Ölçümlere göre 5-6 inceldim ama gözle görülür bir şey yok açıkçası. Hatta bugün güzellik merkezine mesaj yazdım kalan 2 seansıma cilt bakımı olarak devam etmek istiyorum diye. Tam 1 saat sürüyor, 2 aşamalı. İlk yarım saat elektrik akımı veriliyor hafif dozda, titreşim şeklinde. Diğer yarım saat ise kavitasyon cihazı gibi bir şey ile masaj yapılıyor. Evde devam etmem için sıkılaştırıcı jel de sattılar bana. Hem tam istediğim sonucu alamadım hem de havalar soğudu ya son 2 seans sonrası mide ve bağırsak üşütmesi yaşıyorum. 1 saat boyunca karnım açık kalıyor ve ister istemez üşütüyorum. Sıkıntı yaşamaya başladım. Sonuç alamadık diyen arkadaşlarım vardı ama kendim de denemek istedim ve bir kez daha anladım ki boğazını tutmazsan, dışardan verilen titreşim ile yağ mağ erimiyor