MDG_ Kızlar bölgesel incelme yaptıran var mı? Memnun kaldınız mı veya hiç çevrenizde olup memnun kalan oldu mu? Göbeğim için bende yaptırmak istiyorum
BerfinAzad MDG_ bakırköyde bir güzellik merkezinde yaptırdım maalesef geç gittim 3 seans anca gidebilmiştim ama kızkardeşim 11 seans falan gitti memnun kalmıştı iyiydi yani gözle görülüyor derece de incelme sağladı
Firdevs167 MDG_ benim güzellik salonum var şiddetle tavsiye ederim bir kaç seans deneyin ama tek seans yeteri sonuç vermiyor 😍
MDG_ Hll20 bende ya gerçekten işe yarıyor mu diye düşünüyorum soruyorum kesin. 6 cm incelme diyorlar ama insan guvenemiyor o kadar para vercez sonuctaa 🙂
Hll20 MDG_ yemenize dikkat etmeniz gerek diyor dedim sorun degil ama önemli olan sizin inceltebilmeniz. Sonucta sezeryanin verdigi bi pofidik sarkik göbek var. Cok kotü duruyor😁ama icime sinmedi bir türlü nereye gittiysem
MDG_ Hll20 ben kilo verdim istediğim kilodayım ama maalesef göbeğim kaldı o gitmezse ne anlamı var ki gitmemin 🙂
MDG_ Firdevs167 Ay gerçekten mi görüştüğüm yer 10 seans için 1000 TL dedi ve kesin incelme dedi benim de doğumdan sonra göbeğim kaldı gerçekten gider mi ya
dml2703 MDG_ biz İstanbul’da oturuyoruz gerçi artık Dilan Polat her yere açtı şubelerini neredeyse baya iyi bu konularda ben de gitmeyi düşünüyorum gidersem oraya gidicem 😀siz nerde oturuyorsunuz?
Saripapatyaannesi34 MDG_ ben g5 uygulamasina gidiyorum daha 2 seans gittim ilk seansta 5cm inceledim Tabi biraz spor ve günde 2.5 litre su ile daha kalıcı ve daha iyi oluyormuş
MDG_ Saripapatyaannesi34 g5 mi diye bir sorayım görüştüğüm yerle ben pek bilmiyorum açıkçası bana 10 seansta 6 cm incelme dedi ama sizin dediğiniz daha iyiymiş