merve5561 yok bacim ben epilepsi yuzunden kafayi siyiricaktim sonra saldim ne gelirse allahtan ne diyim hastaysa elimdne sadece tedavisine yardimci olmak gelir ama baska turlu kendi akil sahligim sinirlerim daha cok yipraniyor . Cokmu kotu bi hastalik caresi yokmu