Minikmucize18 Kızlar bebeğinize kistik fibrozis tanısı koyulan varmı veya ter testi yapılıp ara değer çıkan?
Elifsmotherr Minikmucize18 Cnm topuk kan değerleri kaç bizimde topuk kanı yüksek geldi iki kez, ter testiyle negatif sonucu aldık çok şükür
Mom262627 Minikmucize18 bu hastalik nedir canimbende kizimin alnini opuncacok az bi tuz tadi geliyor hastalikmi bu
Bkttduha Minikmucize18 Kesin tani icin gen testi yaptirmaniz gerekiyor benim bebegimdede 2 topuk kani degerler yuksekti ter testi istenildi yaptirdik normal cikti ama ter testide dogru sonuc veremeyebiliyormus o yuzden gen testi istenildi onu da yaptirdik 5 ay oldu hala sonuc cikmadi benimde bebegimin kakasi kokulu ayni zamanda alinda tuz tadi var ama bunun disinda hic bir belirti yok gelisimi kilosu boyu herseyi cok iyi eger bunlar iyiyse hic korkmayin ama mutlaka gen testi verin
Minikmucize18 merve5561 evet 2 topuk kanında çıktı ter testi yaptırdık Ankara hacettepe hastanesinde ama ter testimizde ara değer çıktı kesin bi sonuç çıkmadı ne negatif ne pozitif tekrar test yapılacak
Minikmucize18 merve5561 ilk zamanlar ynai doğduğu zman kakasında çok ciddi. Koku vardı normalin de üstünde kokuyordu ama şuan için koku gitti gibi fakat alnından öptüğüm de tuz tadı hala geliyor tek geçmeyen belirtimiz bu, 😞 sizinde mi bebeğiniz de çıktı?
merve5561 Minikmucize18 benim kızımın topuk kanında çıkmadı ben kendim şüpheleniyorum kızım 3 yaşında öpünce teri tuzlu ve zayıf bir çocuk başka belirti yok kilo alımı nasıl
Minikmucize18 merve5561 maşallah kilo alımı şuan için çok iyi zaten oğlum daha 45 günlük yaklaşık doğduğundan bu yana 1.5 kilo aldı doktorumuz kilo alımının iyi olduğunu bir dahaki teste kadar yine aynu şekilde güzel kilo alması gerekiyor dedi kilo alımı biizm için önemli dedi umarım aynı şekidle kilo alır
merve5561 Minikmucize18 maşallah benim kızım da 5 aya kadar güzel kilo aldı sonra yememeye başladı alamıyor şuan kilo
Minikmucize18 Elifsmotherr pek bebeğiniz de herhangi bi belirti fark etmiş miydiniz ve sonradan o belirtinindr geçtiğini bide ter testini ilk yapışta mı negatif çıkmıştı,? Bizim yüksek olmamasına rağmen ara değer çıktı
Elifsmotherr Minikmucize18 Yenidoğan iken sık kaka vardı. Başka belirti hatırlamıyorum şuan bebeğim 19 aylık kaç çıktı ter testi.
Minikmucize18 Elifsmotherr 42 çıktı benim oğlumda da çok sık kaka vardı ama şuan öyle değil 3 günü bile buluyo yapması
Minikmucize18 Elifsmotherr evet yıkadım tekrar test için gidiceğiz 15 ekimde öncesinde banyo yap diye belirttiler