Gecen kış ebebek hellobaby markası kullandım ev 20-22 derece 1,5 tog tulum. Memnun kaldım. Bu yıl yine aynı markayı aldım 2 tane dönüşümlü. İçine zıbın gydiriyorum. Ne terliyo ne üşüyor. Çok zoguk kerlı havalarda ince pijamayla giydirdim hiç üşümedi. Tavsiye ederm.