Erdemir Mom626272 3 gün oldu gideli spaya sparan sonra sabah geri aynı ya spada düzelse sürekli götürcem sürekli parasını düşünmüyorum artık az yemek yerim yine o rahatlasın ama yok işte
Erdemir Zeyneplena34 3 ayda devam ediyor mu aynen kayınanam diyo eşim hakkında durmazdı komşuya götürürdük gece kaç olursa olsun okuyorlardı rahatlıyordu eve gidiyorduk sonra diyo durmazdı diyo ben ise açsam bile ağlamıyormuşum annem hatta hastaneye götürmüş ağlamıyor diye
Erdemir YorgunAna07 hepsini yapıyorum ya az öncce yine masaj yaptım evet yüz üstü yatmayı çok seviyor
YorgunAna07 Erdemir yüz üstü yatınca sırtına belini ovala bende işe yaradı ama hemen bırakma uzun uzun ovala,
Gulcineliz Erdemir hergun bir cay kaşığı kimyonu bir bardak suya karistirip içiyorum. Faydasını gördüm. Eğer emziriyorsaniz deneyebilirsiniz. Bir de reflü yatağına yüz üstü yatırıyorum kendi kendine çabalıyor aglayinca yüzüstü yatiriyorum öylede gaz çıkartıyor.
Gulcineliz Gulcineliz bebeğim 52 günlük bir aylıkken doktora gittiğimizde doktor yapabilirsin dedi. Bazen hatta uyumamaya direnirsede yapabilirsin yorulup daha kolay uykuya dalar dedi.
Sarew Erdemir Aynı sorun bizde de vardı. Bende aynı damlaları kullandım birinde rahatlıyorsa diğer verdiğim de rahatlamıyordu. Ama ne zaman hareketlenmesi arttı o zaman rahatladık kendi kendine gaz çıkarmaya başladı. Ben doğduğundan beri hep gazıyla uğraştım bizde koliklik de vardı inanın bende çok yıprandım daha 10 gün anca oldu rahatlamaya başlayalı tek şey sabır ve zaman
Smyye280 Minikizinannesi1 10 aylık oldu kızım bızdede gecmedı gaz alerjide degıl ne yapcaz bılmıyorum
Erdemir Tosbik3056 o kadarda bi sakin değik illa onunka ilgilencen kucağında gezdircen yatırsan koysan durmaz
Tosbik3056 geceuyumayanne1 canım destek almaya çalış annenden yardım al yada kaynanandan çünkü çok zor ben tek atlatamadım bu, dönemi
iremyll Merhaba benim bebeğimde bir aylık zinco diye bi gaz damlası kullanıyoruz ben ayrıca yemeklerimde kimyon kullanıyorum bir de arifoğlunun çayı var anne çayı içerisindeki şeyler bebeğimi sakinleştirdi ve gazı kolay çıkmaya başladı deneyebilirsiniz (:
Sarew Erdemir 3 ay 7 günlük, 10 gün falan oldu eskiye göre baya rahatladık umarım bian önce geçer bugünler siz de de 🙏