Erdemir Emzirdikten sonra gazını çakarıyorum ağzından sonra bidaha ıkınmaya ağlamaya başlıyor ayakalrını içe doğru çekiyorum bırakıyorum masaj yapıyorum rahatlıyo 15 dk sonra geri ağlıyo geri gazı oluyor kafayı yicem artık ya annem diyo ben sizde böyle görmedim siz değildiniz kaynanamda öyle diyor başka bebeklerdede böyle bişey yok yıprandım yoruldum o ağladıkça içim parçalanıyor 😢 bebeğim 50 günlük bu arada sap simplex ve biogaia kulanıyorum
geceuyumayanne1 Erdemir Bu ga olayı hiç bitmiyor canım benim bebeğimde çok gazlı ve 3 aylık hala geçmedi aglar uyumaz nurse harveys kullanıyorum ama mlesef hiç bişey çözüm olmuyor çaresizce bitmesini bekliyorum
Yazannesi1 Erdemir 4 aylık hala geçmedi sürekli ama sürekli gazı var çıkarsada kakada yapsa bitmiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Tosbik3056 Erdemir eve çingene salıncağı kur canım yeni nesil bebekler genelde böyle benim oğlan 6 ay gaz sancısı çekti ağlamaktan morarırdı
Mom626272 Erdemir benım yaramazda öyleydi ama kısa sürdü çok şükür. Eğer haftanın 3 günü ve 3 saatten fazla ağlama nöbeti varsa bu kolik bebektir bi takip et gaz masajları var bide ben ellerimi yıkayıp poposuna vazalin sürüp ovusturarakta gazını aldım sende dene ama ne olur en onemlisi ayaklarını sıcak tut
Erdemir geceuyumayanne1 ne uyuduğu belli ne uyumadığı hamak da aldık evin ortasında kurduk yok uyumuyo
Tosbik3056 geceuyumayanne1 kız niye bitmesin benimki aşırı gazlıydı 6 ayda bitti çingene salıncağı kurdum onda salladım uyuttum kolik ses açtım piş piş açtım duş aldırıp yatırdım gazı çıksın diye gece gece arabayla gezdirdik falan filan ama geçiyor ve bitiyor
Erdemir Tosbik3056 hamak aldık dünn 400 tl para verdik her odada bir beşik elektirikli ana kucağı neler neller
Redpepper Benimki de aynı, ıkınmaktan uyuyamıyor resmen ve hep ıkınma var gazdan dolayı. Meme emerken bile ıkınıyor, ilaçlar da aynı kullanıyoruz henüz fayda sağlamadı.
Erdemir Redpepper öğlen uyumaya çalışıyo basıyo çığlığı uykusu gitti ne iş yapabiliyorum nede başka bişey
Erdemir Mom626272 hep havlu çorap var 2 günde bir banyo yaptırıyoruz hep kolik zaten bebeğim doktorum dedi masajlar yapsamda yine aynı ya
Mom626272 Erdemir malesef bu bi süreç biraz zor bi süreç ama inanın geçiyor benım kızım 2aylık 10 günken bitti kolik değildi ama ciddi gaz sorunu vardı ben şimdi rezene tane kimyon ve yıldız anason karısımı cay ıcıyorum gunde bır hem sut arttırıyo hem gaza ıyı geliyo şimdi öğrendi zort zort osuruyo tam 3 sylık birde kolıklere bebek spası öneriyolar dene istersen
Zeyneplena34 Erdemir O başkasi benim canım. Benim bebeğimde ayni 3 aylık olacak. Az sabır bende en cok bebeğime üzülüyorum kendimi geçtim. Benim annem sizi koydugum yerde uyurdunuz der Ama eşimin tarafi eşim dahil çok fenaymis kayinvalidem hep öyle der. 2 kızımda da çekiyorum yani 😂
Erdemir Zeyneplena34 3 ayda devam ediyor mu aynen kayınanam diyo eşim hakkında durmazdı komşuya götürürdük gece kaç olursa olsun okuyorlardı rahatlıyordu eve gidiyorduk sonra diyo durmazdı diyo ben ise açsam bile ağlamıyormuşum annem hatta hastaneye götürmüş ağlamıyor diye
Erdemir Mom626272 3 gün oldu gideli spaya sparan sonra sabah geri aynı ya spada düzelse sürekli götürcem sürekli parasını düşünmüyorum artık az yemek yerim yine o rahatlasın ama yok işte
YorgunAna07 Erdemir kucağınızda çok hırpalanmadan tempolu sallayın kolik bebeklerde işe yarıyo yüz üstü omzunuza yatırın bel kısmına masaj yapın, sırt üstü yatırdığınızda bacaklarını karnını hassas Bi şekilde karnına bastırın saat yönünde elinizin ortası ile masaj yapın ardından inşallah işe yarar sakinleşmesi için dinlendirici uyku getirici yağmur sesini açabilirsin
Erdemir YorgunAna07 hepsini yapıyorum ya az öncce yine masaj yaptım evet yüz üstü yatmayı çok seviyor
Aselyadeee Erdemir benimki 33 günlük aynısını yaşıyorum doktor gaz damlası verdi 2 gündür kullanıyorum ama faydası hala yok aynı
YorgunAna07 Erdemir bide yediğin her şeye kimyon at öyle ye iç, rezene vs onlar bazı bebeklerde gaz yapabiliyor ama kimyon gerçekten işe yarıyo ben ne yediysem üstüne kimyon serptim yedim işe yarıyo