BirAnneBirBebekkkKk bugün kullanmaya başladım bende cerazetteyi bakalım kanamam olacakmı benimde daha hiç adet olmadım. Oğluma hamile kalmadan önce 1 yıl falan mikrogynon kullanmıştım çok memnundum adetlerimi falan düzene sokmuştu. Inşaallah bundan da memnun kalırım