Herkese merhaba hanımlar doğum yapalı 2 ay 8 gün oldu oğlum emiyo çok şükür ve ben hala adet olmadım ara ara lekelenmelerim oluyo sadece onun haricinde hiç bisey yok bel ve kasık ağrılarım oluyo heh diyorum tamam bu sefer adet oldum 1-2 gün lekelenme oluyo sonra o da gidiyo. Dün doktora gittim adet olmadığım için kızımda böyle bisey olmamıştı çünkü 1 yıla kadar adet olmaman normal dedi alttan muayene etti rahmin güzel toparlanmış dikiş yerlerinde güzel iyileşmiş kaynamış ama vajinal enfeksiyonun var dedi bende hocam eşimle birlikte olduktan 1 gün sonra sarımsı akıntım oluyo dedim enfeksiyondan o dedi bende hocam sizden önceki doktorum doğumdan sonra en az 22 ay hamile kalmaman gerekiyo demişti eşim korunuyo ama korkuyorum dedim spiral taktir dedi ondanda korkuyorum hocam herkesin vücudu kabul etmiyormuş onu hap yokmu emzirirken kullanabileceğim var diye biliyorum dedim sadece 1 tane hap var cerazette diye onu kullanabilirsin sadece dedi. Peki başlamak için illa adetmi olmayı beklemem lazım hocam dedim yoo önce bi gebelik testi istiyim senden kan ver negatif çıkarsa başlayabilirsin dedi verdim kanı sonucu beklemeden eve geldim doktoru aradım telefonla sordum negatif çıkmış ilaca başlayabilirsin dedi tamam dedim kapattım. Bide bana 7li fitil yazdı bunu kullandığın sürece eşinle birlikte olmayacaksın dedi tamam hocam dedim ilaçlarımı eşim akşam gelirken aldı. Fitilin prospektüsünü açtım okudum ve iyikide okumuşum, içinde ilacı kullandığınız süre boyunca bebeği sütten kesiniz ve tedaviniz bittikten 24-48 saat sonra emzirmeye devam ediniz yazıyo ben şok oldum. Eşime ben bu ilacı kullanmıycam oğlumu sütten falan kesemem mama vermek istemiyorum dedim. Tanıdığım bi ablam var yıllardır eczanede çalışıyo onu aradım hemen durumu izah ettim. Aslında deryacım hamilelere bile veriyolar o ilacı ama bebeği sütten kesin yaziyo diyince bilemedim doktor verdiyse vardır bi bildiği ama eğer şikayetin çok değilse birkaç gün kendini takip et o süre içinde bol bol su iç çünkü enfeksiyonu suyla atman lazım ama şikayetin artarsa kullanmaya başlarsın dedi bende tamam abla sağol dedim kapattım şimdi size sorum şu bu ilacı yani fitili emzirirken kullanan oldumu aranızda. Özel bölgemde kaşıntı ve yanma oluyo kullanmak istiyorum ama anne sütüne geçtiği için bebeğime bisey olur diyede korkuyorum çünkü ben ilaç kullandığım zaman oğlum sersem gibi oluyo sürekli uyuyo
https://resimyukle.io/r/VuP3u0nCz7
Ilaç bu aranızda emzirirken kullanan varmı varsa bebeğinize bi etkisi oldumu cevap verirseniz çok sevinirim