Kayseriyaglamasi minnacık ya annesi ilk zamanlar zaten çok uyuyorlar.sadece sarilikta uyandırmak aşırı güç oluyor sen 1 buçuk 2 saatte emzir gözlemle TV aç,insan içine karış ben ağlayıp odaya kapatıyordu kendmi halbuki minnacık o her yerde uyur emer sen şimdilik müziğini falan dinle kafanı dağıt ilerde pek yapilmiyor