Kayseriyaglamasi Yedi günlüğüz bebeğimin sarılığı var ama çok yüksek değil doktoru biseyi yok dedi ama ben anne olarak endişeleniyorum sık sık emziriyorum yarım saatten bir falan başka ne yapabilirim okuyabileceği bir dua falan varsa yardımcı olur musunuz?
Deletedmom_21 Kayseriyaglamasi bol bol emzirmeye devam et ac kalmamasi sagla zamanla gecer canim her bebekte oluyor zaten
Meltemvske Kayseriyaglamasi canım benim kızımda da var 16 ydı hatta ben heö emzirip hem mama verdim bol bol beslemek çok önemli biz 2 günde atlattık çok şükür inşllah geçer 🙏🏻
MiraLeyal Kayseriyaglamasi mama kullanıyorsanız içerisin çay kaşığının ucuyla şeker atabilirsin biz öyle atlattık birde bezini çok doldurması lazım geçmesi için
Moonlightttt Kayseriyaglamasi 18di 3gun hastanede yattık. Önemli değil demiş korkma o halde bebeklerin yüzde 80inde oluyor sarılık. Yapabileceğin tek sey 1bucuk 2 saatte bir emzir. Memede durmak değil yutuyor mu süt var mı ona bakman lazm gırtlağına bak. Süt yeterli ise mama kullanma doktor demiştir zaten yeterli sütun diye veya mama takviyesi yap diye. Yeni anne hassasiyeti ile korkup mama verme süt yeterli ise. Bol idrar yapıyor mu bu önemli yapıyorsa besleniyordur çabucak geçer geçmiş olsun 😇
Kayseriyaglamasi Meltemvske emziriyorum sütüm yettiği için mama vermiyorum daha da artmış gibi gözüküyor gözüme yaa
Ysmoznbs En korkulu kabus diyebilirim. Ama ben 3 gün üst üste tüm vücuduna pamukla zeytin yağı sürdüm geçti
Kayseriyaglamasi Moonlightttt geçmiş olsun çok sık emziriyorum mamaya gerek yok dedi doktor yutuyor da karnı da doyuyor bezini de dolduruyor ama artıyor gibi iki kere kan verdik doktor bişey yok dedi ama gözlerinin içi sarı sarı olması beni korkutuyor
Oglumunannesiyim Kayseriyaglamasi 3 günlükken bizdede çıktı sarılık 11 günlük olduk ama hala gecmedj sanki daha artıyor gibi geliyor bana geçiyordu halbuki🥴🥴
Lila_aras Kayseriyaglamasi ah ah aynı sorumla cebelleşiyoruz emziriyorum mamayada başladım yarın gidip kan aldırcam 15 günlügüz en son testi salı günü yaptırdım acıyorum çocuğuma kan aldırırken oyuzden aldırmakta geç kaldık 🥲
Kayseriyaglamasi Lila_aras Biz iki kere yaptırdık doktor korkma diyor ama ben sarı görmeye dayanamıyorum hele ki gözlerinin içi
Meltemvske Kayseriyaglamasi canım kaşıkla mama yap ver karışmak gibi olmasın ama özeldeki doktor bana öyle demişti 2 güne topladık biz 30 cc yap ver takviye alsın tabiki anne sütü gibisi yok ama geçene kadar en azından
Eymen20211 Kayseriyaglamasi doktorunuza danışın. Ama ben çok çektim bu sarılıktan mama takviyesi ile kurulduk şükür
9521 Kayseriyaglamasi 2 saatte bir yarım saat emzirdim annemde sürekli dua okudu 3 günde geçti çok şükür inşallah sizinkide hemen geçer
Moonlightttt Kayseriyaglamasi en son gözden gidiyor korkmayın e nabız var mı bilirubin değeri kaç çıkıyor. Riskli bir rakam değildir. 15altina işin da verilmiyor yeni anneziniz ya o yüzden aşırı endiselisinizdir bende öyleydim ama rahat olsun içiniz geçecek besleniyorsa şifası bu zaten 😇
9521 Kayseriyaglamasi sarılıgin gözden geçmesi 10 günü bulur demişti doktor. Yüzünden ve teninden gitti ama gözlerinde hala biraz var